Oι στοιχηματικές εταιρίες έχουν ξοδέψει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο λίρες σε τηλεοπτικές διαφημίσεις από το 2012, σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις που δείχνουν διαρκή αύξηση στην τιμή των διαφημίσεων με στόχο την απόκτηση μελλοντικών παικτών.
Οι εταιρίες προσφέρουν αθλητικό στοίχημα, bingo, online casino και πόκερ δαπανώντας 118,5 εκ. λίρες σε τηλεοπτικά σπότ το 2015, συγκριτικά με τα 81,2 εκ. λίρες το 2012, βάσει ερευνών από την εταιρία ανάλυσης των μέσων ενημέρωσης Nielsen για τον Guardian.
Η αύξηση της τάξης του 46% που δαπανάται ετησίως για τυχερά παιχνίδια δείχνει πως η αγορά ξοδεύει συνολικά 456 εκ.λίρες από το 2015. Αν συνυπολογίσουμε και τα 169 εκ. λίρες που ξοδεύουν οι εταιρίες λοταρίας ο αριθμός ανεβαίνει στα 631 εκ. λίρες.
Οι αριθμοί για το 2016 δείχνουν πως 51,4 εκ. λίρες έχουν σπαταληθεί σε τηλεοπτικές διαφημίσεις για το στοίχημα πριν από τα τέλη του Μαϊου του 2016 σημειώνοντας ρεκόρ για την αγορά με 123,4 εκ. λίρες, αν συνεχιστεί αυτή η τάση. Στην πράξη τα νούμερα είναι ακόμα μεγαλύτερα καθώς οι εταιρίες προσπαθούν να ισχυροποιηθούν σε στοιχήματα, όπως η ποδοσφαιρική διοργάνωση του Euro 2016 και το δημοψήφισμα για παραμονή της Βρετανίας στην ΕΕ.
Η έρευνα φανερώνει πως το σύνολο των στοιχηματικών τηλεοπτικών διαφημίσεων συνεχίζει να αυξάνεται αμείωτο από τον στοιχηματικό νόμο που ψηφίστηκε το 2007. Ο νόμος που εισήχθη υπό την διακυβέρνηση του Tony Blair άνοιξε το δρόμο για διαφημίσεις στο αθλητικό στοίχημα, το online καζίνο και το πόκερ. Μέχρι πρότεινος επιτρέπονταν μόνο διαφημίσεις για την εθνική λοταρία, το bingo και το ποδοσφαιρικό στοίχημα.
Ένας άγραφος κανόνας της βιομηχανίας του στοιχήματος απαγορεύει την διαφήμιση αθλητικού στοιχήματος, καζίνο και πόκερ πριν από τις εννιά το βράδυ για την προστασία των παιδιών, αλλά η στοιχηματική αγορά πρότεινε να υιοθετηθεί μια εξαίρεση για στοιχηματικές διοργανώσεις όπως το Euro 2016.
Ενώ οι στοιχηματικές εταιρίες επενδύουν συνεχώς, καταλαμβάνωντας όλο και μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα των διαφημίσεων στην τηλεόραση, τα παράπονα για αυτές μειώνονται. Οι αριθμοί από την Αρχή Διαφήμισης FSA δείχνουν ότι τα 1,152 παράπονα που καταγράφηκαν το 2012 μειώνονται σταθερά κάθε χρόνο πέφτοντας στα 956 τον προηγούμενο χρόνο.