Μπαράζ συμφωνιών στοιχηματικών εταιριών με ποδοσφαιρικές ομαδες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γηραιάς Ηπείρουν για διαφήμιση.
Η William Hill, μετά την συμφωνία με την Έβερτον, εξασφάλισε συνεργασία με δεύτερη Αγγλική ομάδα, την Τότεναμ για τις δύο επόμενες αγωνιστικές σεζόν. Σύμφωνα με τους όρους τους συμβολαίου, η William Hill θα έχει εκτενή διαφημιστική παρουσία στο White Hart Lane, έδρα του συλλόγου, ενώ ανάλογη προβολή θα υπάρχει και στους επίσημους λογαριασμούς της ομάδας, στα μεγάλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, η εταιρεία της ημέρα των εντός έδρας αγώνων, θα προσφέρει τις υπηρεσίες της στους φίλους της ομάδας.
Η Tempobet θα είναι έχει πλέον τεράστια προβολή στην La Liga, αφού ολοκλήρωσε κομβική συμφωνία με Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα. Η εταιρία μαζί με το Tempocasino.com, θα διαφημίζονται στο δίκτυο της Ευρωπαϊκής τηλεόρασης που μεταδίδει εκτός Ισπανίας, σε όλη τη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη και στη Ρωσία. Το όνομα της θα παίζει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού για 12 λεπτά σε όλες τις εκτός έδρας αναμετρήσεις των Ρεάλ και Μπάρτσελόνα στη La Liga, από τα μέσα Αυγούστου εως τον Μάιο για 36 αγώνες συνολικά.
Η Marathonbet θα είναι βασικός χορηγός στην ισπανική ομάδα Μάλαγα για 2 έτη, με ενδεχόμενο ανανέωσης της συνεργασίας τους. Η εταιρία θα διαφημίζεται στην φανέλα του ποδοσφαιρικού συλλόγου, στο γήπεδο Rosaleda Stadium, όπως επίσης και σε τηλεοπτικές μεταδόσεις των εντός έδρας παιχνιδιών.
Στην χώρα μας, τη συνεργασία της με την στοιχηματική εταιρεία Goalbet ανακοίνωσε η ΠΑΕ Πανθρακικός. Η εταιρεία θα διαφημίζεται μέσω των εμφανίσεων της ομάδας της Θράκης.
Χρυσή συμφωνία όμως είχαμε και στο χώρο του Ελληνικού Μπάσκετ. Η ΚΑΕ Ολυμπιακός προχωρησε σε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ για 2 χρόνια με συνολικά έσοδα 3 εκ. ευρώ. Οι πρωταθλητές έδωσαν το «οκ» για να συνεχιστεί η συνεργασία τους με τον ΟΠΑΠ ως επίσημο βασικό χορηγό μέχρι το 2018, προβάλλοντας στη φανέλα τους το ΣΚΡΑΤΣ. Ο ΟΠΑΠ είναι επίσημος χορηγός στο Μπάσκετ σε Παναθηναϊκό και ΑΕΚ