Η επιλογή εταιρίας είναι το Α και το Ω για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το διαδικτυακό καζίνο. Πλέον οι εταιρίες με νόμιμη άδεια στη χώρα μας όλο και πληθαίνουν, ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος, έτσι ο καθένας θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικός με τον προορισμό στον οποίο θα καταλήξει.
Ορισμένα από τα βασικά κριτήρια των παικτών είναι οι αποδόσεις, η ποικιλία των παιχνιδιών, η εξυπηρέτηση πελατών και οι προσφορές, ωστόσο όλα αυτά δεν έχουν καμία απολύτως αξία αν δεν υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές.

Το πρώτο και κυριότερο που πρέπει να κάνει κάποιος έχοντας επιλέξει την εταιρία στην οποία θα παίξει, είναι να ολοκληρώσει τη διαδικασία ταυτοποίησης. Αρχικώς είναι σημαντικό για να μπορεί να αιτηθεί ανάληψη χρημάτων και αφετέρου είναι σημαντικό ώστε να μην δώσει το δικαίωμα σε κάποια εταιρία να του παρακρατήσει κέρδη ή να τον ταλαιπωρήσει γενικότερα.

Στο παρόν άρθρο θα ασχοληθούμε με τυχόν διαφωνίες που μπορεί να προκύψουν μεταξύ πελατών-εταιρίας αλλά και τα βήματα που πρέπει να κάνει ο εκάστοτε παίκτης σε περίπτωση που συναντήσει σοβαρά προβλήματα με τα καζίνο.

Οι κυριότερες διαφωνίες που μπορεί να προκύψουν αφορούν το μπόνους εγγραφής και τις προσφορές, τη διαδικασία ταυτοποίησης, την παρακράτηση κερδών αλλά και την καθυστέρηση στις συναλλαγές. Συνήθως οι εταιρίες είναι καλυμμένες μέσα από τους όρους και τις προϋποθέσεις με τις οποίες συμφωνούν οι παίκτες κατά την εγγραφή τους, έτσι οι παίκτες ακόμη κι αν θεωρούν πως γίνεται κάποια αδικία εις βάρος τους, δεν μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα.

Πως πρέπει να κινηθείτε όμως σε περίπτωση που η εταιρία δεν έχει κινηθεί σωστά ή καθυστερεί κάποια συναλλαγή σας;

  1. Αρχικώς θα πρέπει να έχετε διαβάσει πολύ προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις ώστε να γνωρίζετε αν μπορείτε να κινηθείτε εναντίον μια στοιχηματικής ή αν έχει γίνει κάποια παράβαση εις βάρους σας.
  2. Καλό θα ήταν η επικοινωνία σας με εκπροσώπους της εταιρίας να γίνει μέσω e-mail για πολλούς και διάφορους λόγους.  Αρχικώς γιατί το e-mail μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό στοιχείο αν η υπόθεσή σας “τραβήξει” πολύ. Αφετέρου γιατί μέσω τηλεφώνου οι άνθρωποι της εταιρίας μπορεί να απαντήσουν λανθασμένα υπό την πίεση του χρόνου. Το ίδιο ισχύει και για την επικοινωνία μέσω live chat. Είναι προτιμότερο να αναλάβει την υπόθεσή σας κάποιο αρμόδιο τμήμα, παρά κάποιος άνθρωπος που απλά δουλεύει στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας.
  3. Σε περίπτωση που έχετε εξαντλήσει κάθε περιθώριο επικοινωνίας με την εταιρίας και δεν έχετε βρει λύση στο πρόβλημά σας, τότε θα πρέπει να προσφύγετε στην αδειοδοτούσα αρχή. Για να ληφθεί υπ’ όψιν η καταγγελία σας και να εξεταστεί, θα πρέπει πρώτα να έχετε κοινοποιήσει την απόφασή σας στην εταιρία. Στη συνέχεια, θα συμπληρώσετε τη φόρμα καταγγελίας της εκάστοτε αρχής.

Αδειοδοτούσες Αρχές

Αναλόγως με το που έχει αδειοδοτηθεί η κάθε εταιρία, θα πρέπει να προσφύγετε και στην αντίστοιχη αρχή. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις πιο γνωστές αδειοδοτούσες αρχές.

Βρετανία

Gaming Commision, Alderney, Isle of Man

Μάλτα

MGA

Γιβραλτάρ

GRA ή Gibraltar Gambling Commisioner

Κύπρος

Υπουργείο ΕΕΒΤ

Κουρακάο

CIGA

ΠΗΓΗ

Σχόλια