Στην τελική ευθεία μπήκε πλέον η υπόθεση της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι. Αυτό ανακοίνωσαν στη συνέντευξη που παραχώρησαν στα τοπικά μέσα ενημέρωσης οι Γενικοί Γραμματείς του υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες και Θάνος Βούρδας, μετά από επίσκεψη που πραγματοποίησαν στο Λουτράκι με τη συμμετοχή των βουλευτών Κορινθίας Μαρίας Θελερίτη, Γιώργου Ψυχογιού και Γιώργου Τσόγκα, του Δημάρχου Λουτρακίου- Περαχώρας –Αγίων Θεοδώρων Γιώργου Γκιώνη, Αντιδημάρχων, Δημοτικών Συμβούλων και φορέων του δήμου.

«Καταφέραμε να εντάξουμε το έργο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και να εξασφαλίσουμε τα 15 εκατ. ευρώ που απαιτεί η υλοποίησή του διαμέσου του ΕΣΠΑ» σημείωσε ο Γιώργος Δέδες, υπενθυμίζοντας πως το προηγούμενο διάστημα και παρότι υπήρχαν δεσμεύσεις υλοποίησης «ούτε ένα σεντ δεν είχε δεσμευθεί γι αυτό το λόγο». «Το έργο θα εκτελεστεί μετά από συντονισμένη προσπάθεια ενάμιση έτους από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και προσωπικά από τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, από τους βουλευτές και από τον δήμο. Εντάξαμε το έργο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, δεσμεύσαμε τις πιστώσεις, έχουμε τις εγκρίσεις από όλες τις αρμόδιες επιτροπές για τα τεύχη δημοπράτησης και το υλοποιούμε».

Από τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνο Βούρδα, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου: Διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου), δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι, ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου, τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.

Το χρονοδιάγραμμα του έργου

Ο Θάνος Βούρδας αναφέρθηκε λεπτομερώς και στο χρονοδιάγραμμα του έργου.
Στις 23 Μαρτίου 2018 ολοκληρώνεται η κατάθεση αιτήσεων – προσφορών υποψηφίων αναδόχων με την υπογραφή της σύμβασης να προσδιορίζεται το αργότερο για τον Σεπτέμβριο του 2018. Με απώτατο χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τους δεκαοκτώ μήνες, αυτό σημαίνει ότι το πολύ σε δύο χρόνια από σήμερα, τον Φεβρουάριο του 2020, ο προαστιακός έρχεται στο Λουτράκι. Κάθε πιθανή εμπλοκή στην πορεία υλοποίησης του έργου έχει αποκλειστεί, αφού εξασφαλίστηκαν η τήρηση των κανόνων διαλειτουργικότητας της νέας με την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή και η ρύθμιση των ζητημάτων απαλλοτριώσεων. «Στο υπουργείο μας δεν έχουμε έργα που μπλοκάρουν. Τουναντίον υπάρχουν πολλά έργα που τα ξεμπλοκάραμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Δέδες.

ΠΗΓΗ: bankwars.gr

Σχόλια