Η επιτροπή του Ην. Βασιλείου «UK Advertising Standards Agency (ASA)» αποφάσισε πως το τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ της PokerStars είναι κοινωνικά ανεύθυνο και παραβιάζει τις κατευθυντήριες γραμμές.
Η προβολή του ξεκίνησε στις 26 Οκτωβρίου και εστιάζει στο πως οι παίκτες χρησιμοποιούν τις μπλόφες για να κερδίζουν.
Η ASA έλαβε μόνο ένα παράπονο κατά της διαφήμισης για το γεγονός πως η διαφήμιση «εκμεταλλεύεται τους άπειρους παίκτες πόκερ υποδεικνύοντας πως θα μπορούσαν εύκολα να μπλοφάρουν στο παιχνίδι και να κάνουν μεγάλες νίκες».
Η εν λόγω διαφήμιση, που παίζεται πολύ συχνά και στην ελληνική τηλεόραση, παρουσιάζει έναν παίκτη να βάζει όλες του τις μάρκες σε μία μπλόφα ελπίζοντας πως οι υπόλοιποι παίκτες θα κάνουν πάσο.
Ταυτόχρονα ακούγεται μία φωνή να λέει:
“Here you are, the moment when bluffing is the only way to win, you’re freaking out kiddo, but think about all those times you bluffed yourself.
Like the pull-up bar waiting for you to get back in-shape, that book you’re definitely going to read, your parents never ever had sex.
Use that talent because if you can bluff yourself, you can bluff anyone. Pokerstars, you’re already a great poker player.”
Η ASA στο σκεπτικό της απόφασης αναφέρει πως οι παίκτες θα μπορούσαν να εκλάβουν την διαφήμιση ως ένα μήνυμα που τους λέει πως θα μπορούσαν να πετύχουν μεγάλες νίκες απλά και μόνο μπλοφάροντας, όπως μπορεί να κάνουν στην καθημερινότητα τους.
Κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα δεν είναι εφικτό αν δεν έχεις καμία εμπειρία πάνω στο παιχνίδι και σίγουρα θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγάλη οικονομική βλάβη.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η διαφήμιση απαγορεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η PokerStars θα πρέπει στο μέλλον να «μην παρουσιάζει το παιχνίδι με κοινωνικά ανεύθυνους τρόπους».