Οι κυρίαρχες εταιρίες των τυχερών παιχνιδιών φαίνεται να χάνουν τη μάχη με τις παγκόσμιες στοιχηματικές ιστοσελίδες, όσον αφορά τους ντόπιους πελάτες, στη Σουηδία.

Την Τετάρτη, η Mediavision πληροφόρησε για τα αποτελέσματα έρευνας, που αποδεικνύουν ότι το 60% των Σουηδών, ηλικίας από 18 έως 74 ετών, διατηρούν λογαριασμό σε στοιχηματική εταιρία, δηλαδή 12% περισσότεροι από το προηγούμενο έτος.

  • Περίπου 58% από αυτούς, είναι συνδεδεμένοι με τις εγχώριες, με πρωταγωνιστές την Svenska Spel (στοίχημα), την ATG(ιππόδρομος) και την Postkodlotterit (λοταρίες).
  • Το υπόλοιπο 42%, έχει λογαριασμό σε κάποια παγκόσμια εταιρία. Επιπλέον, οι ιντερνετικές εταιρίες που δεν διαθέτουν σουηδική άδεια, αντιπροσωπεύουν το 60% των λογαριασμών που καταχωρήθηκαν στο δωδεκάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου.

Η Σουηδία, είναι στο μεταίχμιο της απελευθέρωσης της online αγοράς στοιχήματος και καζίνο, που θα πραγματοποιηθεί στη 1 Ιανουαρίου του 2019. Έτσι, οι ανταγωνιστές ξεκινούν από τώρα την προσπάθειά τους να καθιερωθούν στον νου των Σουηδών παικτών πριν την επίσημη έναρξη.

  • Η αγορά θα ελευθερωθεί, όμως μέχρι αυτό να γίνει επίσημο, οι σουηδικές Αρχές συνεχίζουν να δουλεύουν σκληρά ώστε να εξουδετερώσουν την παράνομη διαφήμιση. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Nyheter24, online πρακτορείο ειδήσεων, τιμωρήθηκε με πρόστιμο για banners που έτρεχαν στις ιστοσελίδες της και προωθούσαν παγκόσμιες στοιχηματικές εταιρίες.
  • Αυτή τη βδομάδα, το Offside, σουηδικό ΜΜΕ για το ποδόσφαιρο, ανακοίνωσε ότι δεν θα δέχεται καμία στοιχηματική διαφήμιση για καμία από τις πλατφόρμες του. Επίσης, τονίζει ότι οι στοιχηματικές εταιρίες ήταν ο πιο δραστήριος «παίκτης» στις διαφημίσεις του, και αυτό θα του στοιχίσει γύρω στα 55.000 δολλάρια ανά χρόνο.

Αλλά το Offside δεν σταματάει τις προωθήσεις μόνο για παγκόσμιες στοιχηματικές εταιρίες, αλλά συνολικά για αυτόν τον τομέα. Το Μέσο τόνισε ότι η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση της δημοσιογραφικής αξιοπιστίας και ότι με τον τρόπο αυτό, θα μπορεί να εξετάσει αν ένα παιχνίδι είναι «στημένο», χωρίς να ανησυχεί για τις εταιρίες που διαφημίζονται σε αυτό το ματς.

Στο μεταξύ, η Lotteriinspektionen, το ελεγκτικό σώμα για τα τυχερά παιχνίδια, αποκάλυψε τα νέα υπεύθυνα logos που θα πρέπει να αναπαράγονται στις ιστοσελίδες των εγχώριων εταιριών, για να είναι σίγουρος ο πελάτης ότι συνδέθηκε με έναν νόμιμο πάροχο.

ΠΗΓΗ

Σχόλια