Η βιομηχανία του διαδικτυακού τζόγου εξαρτάται από έναν αριθμό στοιχείων οποίος θα συνεχίσει να ακμάζει και να αυξάνεται. Μια πολύ σημαντική δραστηριότητα στη βιομηχανία των διαδικτυακών στοιχημάτων είναι το μάρκετινγκ ενώ και το μάρκετινγκ των θυγατρικών εταιριών αποτελεί μια σημαντική συνιστώσα της οικονομικής επιτυχίας των στοιχημάτων στο διαδίκτυο. Το μάρκετινγκ έχει πολλά χαρακτηριστικά, όπως η χορηγία αθλητικών σωματείων και η τηλεόραση, αλλά μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους είναι η προσέγγιση θυγατρικών. Η βιομηχανία έχει τέσσερις πυρήνες: τον έμπορο, το δίκτυο, τον εκδότη ή «θυγατρική» και τον πελάτη. Η πολυπλοκότητα της αγοράς έχει αυξηθεί με την εμφάνιση μια δευτερεύουσας βαθμίδας παικτών, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών διαχείρισης των θυγατρικών, των σούπερ-θυγατρικών και των εξειδικευμένων τρίτων προμηθευτών.
Οι ειδικοί στον επιχειρηματικό κλάδο έχουν επισημάνει ότι η βιομηχανία αγγίζει το μέγιστο, αλλά υπάρχουν ακόμη περιθώρια για την έναρξη νέων επιχειρήσεων που θα κάνουν την αναγκαία έρευνα και θα γνωρίζουν την αγορά που προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Ειδικοί σε θέματα διαδικτύου από όλο τον κόσμο ξέρουν πώς να βελτιστοποιήσουν τις μηχανές αναζήτησης και συχνά καλούνται να αναπτύξουν νέα εργαλεία για τη διατήρηση της υψηλής ποιότητας και της παραμονής εντός κατευθυντήριων γραμμών του προγράμματος περιήγησης.
Όταν πρόκειται για διαδικτυακό τζόγο και online καζίνο, το μάρκετινγκ των θυγατρικών είναι ένα εγχείρημα που βασίζεται στην ικανότητα και που απαιτεί τη γνώση για τον επιλεγμένο χώρο της αγοράς, μελετώντας κάθε πτυχή του ανταγωνισμού και βρίσκοντας μια θέση και μια μοναδική πρόταση πώλησης η οποία ορίζει τη μοναδική θέση της εταιρείας στην αγορά. Το USP είναι κάτι που συχνά παραβλέπεται, αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για τη δημιουργία μιας επιχείρησης θυγατρικών που θα κάνει τους πελάτες να επίστρέψουν.
Έχει προταθεί πως αν εξαφανιστούν κάποιοι σύνδεσμοι από το διαδίκτυο τότε σύμφωνα με το casinowinners.gr, θα προκύψουν κενά που θα πρέπει να αναπληρωθούν και ένας έξυπνος έμπορος θυγατρικών μάρκετινγκ θα κινηθεί σε μεγάλα μήκη προκειμένου να βρει μια μοναδική πρόταση πώλησης. Είναι επίσης πασίγνωστο πως για την οικοδόμηση μιας επιχείρησης μάρκετινγκ για το διαδίκτυο απαιτείται οι σύνδεσμοι να προέρχονται από καλή ποιότητα και αξιόπιστες ιστοσελίδες